Вирва продажів в інтернеті Інструмент автоматизації продажу Солодар М.
NEW
![]() |
Доставка Новой Почтой |
![]() |
Он-лайн 24/7 Мы работаем для Вас |
![]() |
Защита покупок Обмен, возврат товара |
![]() |
Характеристики
- АвторМария Солодар
- ОбкладинкаУвага! Зовнішній вигляд обкладинки може відрізнятися від заявленої на сайті!
Описание
Солодар Марія - блогер, спікер найбільших конференцій з маркетингу, керівник агентства зі створення автоворонок Evo-publishing, що створює автоворонки для топових компаній. Ця книга - перше російською мовою видання, присвячене створенню, оптимізації та автоматизації вирв продажу в інтернеті.Сьогодні будь-який бізнес прагне продажів в інтернеті. Конкуренція за користувачів онлайн, що швидко зростає, робить старі моделі неефективними, разові замовлення внаслідок покупки рекламного трафіку і обдзвонення заявок відділом продажів стає все дорожчим.Багато хто, хто раніше впевнено почував себе в електронній комерції, змушені залишити ринок.Автор книги пропонує рішення: автоматичну вирву - систему побудови тривалих стосунків з користувачами для багаторазового продажу.Її результатом є підвищення середнього чека, збільшення кількості угод, зниження витрат на рекламу, підвищення конверсії та головне – автоматизація продажів у Мережі, що скорочує витрати та позитивно впливає на маржинальність.Автор книги принесла тренд автоворонок, беручи участь у створенні їх для тисяч компаній: опт та роздріб, послуги та навчання, онлайн-магазини та b2b-сегмент, медицина та нерухомість, одяг та спорт… Весь цей досвід поміщений на сторінки книги: покрокова інструкція з створенню та автоматизації вирви відкриє нові можливості для ваших продажів в інтернеті.Майбутнє, коли роботи будуть робити продажі для вашого бізнесу, вже настало. Ви зможете створити їх уже під час читання цієї книги.
Автор | Мария Солодар |
Обкладинка | Увага! Зовнішній вигляд обкладинки може відрізнятися від заявленої на сайті! |